Välkommen!

Vill först och främst säga välkommen till min blogg Sara & Johan @ Frode haha!
Sedan en tanke till Magnus Uggla som fyller år idag
(haha, fan så allmänbildad man blir av att lyssna sönder sig på rix FM på jobb..)

De första två timmarna på jobb sa jag 4 ord, halleluja.. men jag var trött. Har endast sovit fyra timmar flera nätter irad nu har jag kommit på, inte bra faktiskt, okej kaffe finns ju, men hur hälsosamt är det att jobba, sova för lite och sedan hinka kaffe. Nejtack, bryr mig mer om min kropp än så, ska börja visa det nu. Så idag, ska jag förhoppningsvis lägga mig i tid.

För övrigt så är rix FM så jävla segt att lyssna på när man jobbar, dom spelar samma låta HELA tiden och det är ltie störigt om man säger så, så gjorde jag värsta fyndet och hittade en skiva! Så satte på en skiva, tänk att detta är på ett lager så det är på högsta volym, så kommer calabria! WIIIE den är fan perfekt att lyssna på när man jobbar och kom dessutom att tänka på min och ivas morgon då vi skakaderöv som fan haha. MEN så börjar det hacka, DOH! Tänkte, jaha.. sätter igång musik på min mobil då.. så har jag glömt mobilen hemma DOH!.. haha pallar inte.. senare blev det bra, och har skrattat, ni vet när man blir sådär övertrött och bara skrattar skit mycket, det är härlgt.

Kommentarer
Postat av: Johan

hahaha johan och sara @ frode xD TJAA!

2008-06-18 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0