2day

sängen väntar snart, dagen börjar
lida mot sitt slut. Lyssnar på en
vädjan om att saker ska va som förr.
Tja.. jag vet inte, många gånger är
det min önskan också.. Rösten får
mig att känna trygghet iallafall. En
stabil plats i min närvaro.. trots att
den svävar. the ring.. Väntar bara på mer
nu. Inte precis vad jag behöver, men det
väntar ändå. RIBA, drunknade trodde
inte det var möjligt. Du pratar ditt språk, &
jag pratar mitt, h.o.t´ - & du förresten,
intressant att du tog åt dig. Saknar Ida.
Samtidigt som Iva är bäst & nr 3 är
inte längre osynlig, dock inte mer än
synlig. HAHA, det var jävligt många
interna budskap.. hoppas vissa lyckas
ta åt sig iallafall. Plus din dedas dotter
var bäst C.. Jag åt med pasta idag.
Som en Gud btw. Jag såg "Jumper"
nyss, inte så bra som man skulle kunna
tro. Hoppas inte fel person tar åt sig
av fel sak, men det handlar ju återigen
om att inte tro.. så undrar ni något.. hör
av dig! Budskap till flera i en mening
nämligen. Träffade Agge idag, thx!
En sak till: natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0