Björn Gustavsson

HAHA! Det var första gången idag som jag hörde talas om Robert Gustavssons son, Björn Gustavsson, jag är troligtivis den enda i hela landet som inte hört om "Sveriges nya charmtroll" men om du är en av de som missat parlamentet och melodifestivalen och i princip allt annat som har med media att göra så får du honom här.




Fick höra diverse saker om honom i tjejernas omklädningsrum idag som att han var urcharmig, rolig och söt. Själv satt man där som ett frågetecken och visste inte alls vem han var, men tjejerna uppmanade mig att söka på youtube. Så valde ut mina favoriter här ovanför så ingen ska få sitta som ett frågetecken i ett omklädningsrum precis som jag.
Fysiskt är han nog inte min typ men jag kan inte förneka att jag i princip gapskrattade när jag såg klippen ovan. Njut och förläng livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0