brasiliansk vaxning

ja, snart är det sommar.. hur härligt hade det inte varit med en brasilansk vaxning
& slippa tänka på hårvården där nere varje dag? (inte för att jag kommer spendera
många dagar på stranden med tanke på jobb but still) dessutom funkar det inte så
jävla bra att raka sig varje dag utan att huden blir irriterad etc. Jag hade alltså beslutat
mig att göra detta TILLS jag fick veta en experts uttalat sig negativt ang. detta. Nämligen
att vaxning just där inte alls var en bra idé med tanke på att man rycker ut hårstråna med
rötterna + någonting med blodkärlen och att man kan få infektion uta helvete... men jag ska
ta reda på ytterligare information och fråga rundor och sedan återkomma ang. detta. PLUS så
alla vet är brasiliansk vaxning, vaxning av könshåren för de som inte förstod det.. men som sagt,
Jag återkommer angående detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0