dagen efter en legendarisk våffeldag

HAHA, så kass rubrik, men jag är riktigt dålig på att komma
på en bra rubrik. MEN det är väll (insidan) innehållet som räknas.
Som i och för sig kanske inte heller är jätte spännande..

MEN iallafall. Har haft en häärlig dag (med tanke på att jag slapp höra ett enda litet ljud från honom. Efter duschen åt jag och gjorde vid mig för att ta bussen 14.45 i riktning mot min Tiger. Där spenderade jag ca 2 timmar för att sedan bege mig till Eddie, där var även Shahin & Ahmed. Skulle precis börja renskriva babys låt när jag kom på att jag nog fick kila till tåget.. Slutade med att jag fick flåsa Isabelle i örat hela vägen till stationen. Kom till perslund och då var det tre minuter tills tåget gick. Sprang som en idiot och hoppade på första bästa tåg. Svettades som en åsna, att jag duschat 3 gånger idag var alltså helt meningslöst. Kom på att det kanske inte ens var det tåget jag skulle på, givetvis var tåget HELT tomt (trodde jag) tills jag såg att det fanns en man där. Precis när jag skulle fråga honom om vilket tåg det var så säger han "är det detta tåget som går till helsingborg?" FUCK.. men vi bestämde oss för att om vi hoppat på fel tåg skulle vi ta taxi tillsammans från Klippan. Då hör vi "tåg mot helsingborg" PUH.. Jag hoppade av i Bjuv där jag efter en stund blev hämtad av Jelena och Iva i pyjamas (sexi). Nu har jag och Iva tillsammans med Jaca & Zeon framför grey´s anatomi och lite sådant. Iva är dålig på geni,  kombinerat med en irriterande Sasha resulterade i att hela jävla geni spelet låg överallt i hela rummet ungefär ! Just nu äter jag någon slags pizza bulle med svarta oliver i och jag älskar Iva för mycket! Godnatt, för det blir nog inget mer bloggande för min del idag. (Inte så konstigt med tanke på att detta dygnet är slut om ca 50 minuter) Ska btw se navy cis 23.20, alltså snart. Natti.. <3        (wonderful tiger, grr)



image45Jag & Sasha, bilden är tagen juni -06,  >
alltså skrämmande gammal..                >








Iva, min mother fuckin' diva   \/     
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0