dagen innan imorgon

Pratade med Chriss i telefon, haha ni måste höra hans jamaicanska musik,
ska länka senare och dessutom, hans dialekt när han pratade engelska, helt skön.



Måste bara säga att Johan kört lastbil idag, och att detta gör honom väldigt tuff, hehe.



Iva har haft ett "vadvardetjagsa-moment" alldeles för många gånger idag.



Ärlighet är sexigt.



Trust no man, fear no bitch,
eller som Johan sa, fear no one.



Fick en liten stund med John på msn, haha lite gamla minnen kom upp, jag hittade nämligen
54 bilder på honom i min dator sedan tiderna då jag var kär i honom haha. Sedan dessutom
är det bara 2 år kvar nu tills jag ska flytta efter honom till usa som vi planerade för flera år sedan. HAHA

JOHN
image55


Godnatt alla förresten, puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0