en dag av besvikelse

Detta har varit en härlig dag på många sätt, men på andra sätt en lite sämre.
Idag har jag kommit på att en av de personer jag litar på, kan jag inte till min
stora besvikelse längre ha ett förtroende för. Tyvärr, finns det dessutom andra
som man bara ger och ger och ger, men ALDRIG får något tillbaka från, så oerhört
tråkigt. Det finns dessutom en till kategori av människor som man försöker att
hjälpa och stötta allt man bara kan, släpper allt i sina händer endast för att
finnas till för dem, men när man själv sitter där, och behöver någon.. finns dem
inte där för dig. Nu slut för min del att bara vara snäll hela tiden mot folk som jag
inte får något illbaka från, ibland lönar det sig verkligen inte att hjälpa andra, utan
man får bara skit tillbaka. Men givetvis finns det även folk som oavsett vad finns
med dig och skulle alltid ställa upp, ett tack till de få och jag älskar er, hoppas nu
att rätt människor tar åt sig. Bland annat min underbart härliga pojkvän och bästa
vän som finns Iva <3

Kommentarer
Postat av: Iva

du är helt enkelt för jävla söt, och jag hoppas det fixar sig med den som det blev fuck'd med. Lycka till med studierna.

2008-03-03 @ 20:15:36
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0