ett öga rött

Ett öga rött, ja så hette filmen som typ 200 pers såg idag
på filmstaden.. vet inte riktigt vad jag ska tycka om den..
det handlade om en familj som invandrat till Sverige.

     Efter det hade vi 1 h och en kvarts rast, den tiden
     ägnade jag åt att döda Lilo´s geckoliki-ödla.
     Efter det hade jag bara svenska & datorkunskap
     kvar på schemat. Efter dagens slut stack jag
     & Ischubella till knutan, tog ut pengar på swedbank
     köpte upaljac, tillbaka till knutan och fikade på
     mackedonkan. Sedan kom Iva, Leonida & Ardita efter
     det kom även Jonny Van, då blev det till att fika
     IGEN och sedan tog jag & Jonny bussen hem vi sprang
     ifrån Iva tyvärr, eftersom att vi inte skulle missa
     vår buss. Synd att Iva inte bara kan inse hur fantastisk
     hon är, det hade hon mått bra av. Volimtepuno

Kommentarer
Postat av: Iva

tack för den.

2008-03-13 @ 20:15:07
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0