FAECES!!

FAECES (uttal: fäses)
nyss skrev jag ett långt perfekt, inlägg om
hur jag känner mig just nu och så gick allt
bort.. jag var irriterad redan innan.. fy fan!!

FAECES säger jag bara  FAECES, FAECES, FAECES, FAECES, FAECES, FAECES, FAECES
eller nej, jag säger lite mer än bara faeces.. Nämligen, jag förstår ingenting just nu
vad händer liksom? Det känns som om jag plötsligt blev den enda i världen
som pratar det här språket, eller att de orden jag säger betyder något
helt annat i någon annans öron. Okej, Tomi förstod vad jag sa
men det gälls inte. Jag fattar inte hur dedas dotter kan
säga så, helt otroligt.. och jag förstår mig defnitivt
inte på dedas dotters man.. men det händer
ganska ofta. Herregud, jag orkar inte
att mina ögon kommer att vara
fetesvullna imorgon, men
tack DD* & DDM* ÅH!
hur kan du vara
så blind??
faeces
!!!!!
*DD= dedas dotter
*DDM= dedas dotters man


Kommentarer
Postat av: Iva

avföring? HAHA :D

du är söt, berätta imorgon vad han har gjort.

2008-03-06 @ 00:03:46
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0