för 17

kan detta vädret inte bara ge upp? GE SOLEN EN CHANS!
Blir så nere av sånt här väder fan.. tur att det finns mycket
annat som gör mig lycklig. Nu måste jag berätta om
min mycket trevliga gårdag. (tack alla inblandade)

Jag gjorde ju datakunskapsprovet, det gick mycket bra hoppas
jag, för då blir jag VÄLIGT glad & får mvg i datorkunskap.

Tog bussen men eftersom att det var s mycket trevligt folk i bussen
så missade jag min hållplats där jag skulle av, så det slutade med
att jag fick gå i 20 minuter. Lite senare så klippte jag mig, bara det
nödvänigaste med tanke på att jag ju olar för att få tillbaka mitt långa
hår igen hehe. Senare skyyynda hem, packa, duscha och iväg igen
fast denna gången hem till Elin. Dit kommer jag helt nyduschad och
får ca 15 minuter på mig att hitta vad jag ska ha på mig, sminka mig
etc. Trots det fanns det flertalet som tyckte jag var vacker, helt otroligt.
Jag, Mimmi, Josse & Elin drog till roma och krängde i oss pizza! (jag
bjöd= rich bitch). Efter detta drog vi till uppe, där jag inte har varit på
väldigt länge, har inte ens sett det renoverat förrän igår. Iallafall, träffa-
de många människor som man inte sett på evigheter sedan, trevligt!
Efter det bar det av hem till Shahin, haha faktiskt kul & tittade på Norbit.
Sov med en tiger i natt, 01-03= x. Mamma hämtade mig imorse och
sedan dess har jag städat, städat & städat vilket är jätte spännande
med tanke på hur mycket man sov i natt.. Förresten nästan precis när
vi kom till uppe stack Mimmi, Josse & Elin till Mörarp, men inte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0