frågor om sex & samlevnad

givetvis har jag en tampong liggandes på skrivbordet..
min sexåriga systerson frågar "vad är detta?"
jag- en tampong
han- vad är det?
jag- mensskydd
han- vad är det? ska man äta det? (och provar bita)
jag- nej! det är för tjejer, de får nämligen något som heter mens en gång i månaden.. men det är lite svårt att förklara (jag vet ju ffs inte vilka ord en 6 åring förstår, så jag uppmanade honom att fråga sin mamma)
han- men min mamma vet inte vad det är
jag- jo, det vet hon
han- nej hon har aldrig haft det
jag- haft vad?
han- mensskydd
jag- jo, alla tjejer som har fått barn har haft det
han- hur vet du det

& så fortsatte det i oändlighet typ ungefär likadant..
10 minuter senare sitter han med tampongen i näven
"vad är detta?"
HAHA så fick jag gå igenom det en gång till -.-

Kommentarer
Postat av: Iva

hahah aew albin, så söt! :D

2008-03-09 @ 20:17:50
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0