gårdag utan internet

inget internet igår, därav inget bloggande..
här kommer gårdagens eventuella inlägg

     jag har fått ett plötsligt
     intresse för ett visst katt-
     djur, han är tiger, och han
     är min. MIN TIGER, grrr.....

Hel skumt väder idag som vanligt i detta landet.
Underbart och soligt hela dagen, fram tills ca 17
Då blev himlen helt orange och det började snöa
som in i :S weird.. Jag har haft en härlig dag, tack
för det alla som står vid min sida. Plus, Ischubella..
skärpning, är orolig för dig och saknar dig. Kollade
nyss på "solstorm", den rekomenderar jag. Fast den
var hemsk. Idag såg jag 2pac btw, hälsade inte dock..
det får bli nästa gång vi ses. Imorgon blir en skoj dag!


Kommentarer
Postat av: Iva

hm, damn så snabbt du hittade en tiger.

2008-03-20 @ 15:29:55
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0