get up



Igår var jag och Iva på "get up" på Wallmans,
mycket trevligt, temat var "världen" och vi fick                   
lära oss en hel del bla om övriga världens                      
syn på Sverige och liknande saker. En grej                      
som jag speciellt tog till mig var att man ska                    
försöka att hitta minst 7 lösningar på ett problem           
 innan man väljer vilken lösning man ska vidta.                                     
Vi fick dessutom en hel del skratt och det var ett      
mycket trevligt sätt att börja lördagen på, ska låta     
detta bli en ny trevlig vana. - fika på mackedonkan   
efteråt, inte nödvändigtvis iallafall om du frågar mig
+ en sak till, ily  Iva ♥ .. & du är alltid vacker,
 tom när du trillar ner för trappor på Wallmans          

Kommentarer
Postat av: Iva

HAHAHAHA, det var däremot sjukt pinsamt.

2008-03-02 @ 22:30:27
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0