godmorgon onsdag

gick vid 8-tiden idag också, hämtade min saknade laddare.
Möttes av enorma mängder snö, halva jag försvann när jag
gick utanför dörren ungefär. Som tur var är det kramsnö så
det är inte så hemskt det kan bli iallafall. Någon får njuta av
snön. Jag hade faktiskt varit nöjd så länge himlen hade varit
blå och jag hade kunnat få ha på mig solglasögon och därmed
få lite sommarkänsla. Men nej, till och med den blir jag berövad
på. Idag blir det nog inget med att åka till LA för min del med
tanke på vädret. Hoppas vi kan skjuta upp det tills på fredag.
Kanske blir enbart en runda till Tiger och Iva <3

Jag är i akut behöv av desivon!, mina piercingar vill inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0