gömda - Liza Marklund

image44

Om du lyckas läsa denna boken utan att den sätter något vidare
spår i dig, måste du sakna ett hjärta eller mänskligt ursprung.

Lustigt nog läste jag denna boken högt varje kväll tills boken var utläst för en person
 som liknar mannen i boken mer än någon annan jag träffat i mitt liv (vad jag vet). Några
 gånger såg jag likheter, men reflekterade aldrig över det. Idag har jag fått straffet för det,
 men är dock klokare och mer rik på erfarenheter än tidigare om man nu ska se det
 positivt. Det finns säkert många av er som redan läst boken, men för er som inte har det,
 G Ö R   D E T !    Inte att förglömma, boken är verklighetsbaserad.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, ha en underbar dag! ;)

2008-03-26 @ 10:22:51
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Iva

kan jag låna den om du har den?

2008-03-26 @ 12:08:38
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0