hej underbara dag

image35som Iva ständigt tjatar om,
och även the voice bruden
(som jag för tillfället glömt
vad hon heter) starta dagen
med ett leende
! Hm.. jag
glömmer alltid bort det hehe
Det mycket snö och klarblå
himmel. Härligt? ja, lite.. men
ge mig sommar istället?! Ajja,
 idag har jag datorkunskaps-
prov. Hm, det ska bli spännande
om jag får mvg på det också
blir det mvg i hela kursen.
Så varför har jag inte ansträngt
mig mer?! Hm.. kanske går ändå
vi får se. Men inte bara det, jag har
                   igår träffade jag tupac, men jag hälsade inte.                  ett arbete att redovisa muntligt
                                                                                                                      idag också. WIHU not.. men det är
                                                                                                                      lugnt, för sedan väntar skojs med
                                                                                                                      sussarna & kanske Tiger, kanske
                                                                                                                      inte. Ajja, nu ska jag hoppa in i dusc-
                                                                                                                      hen hej så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0