inledning till mina skönhetsknep

Som inledning till denna kategori av inlägg tänkte jag göra en liten reflektion.
Vi tjejer (säger så eftersom att jag gissar att det är främst tjejer som kommer
intressera sig för mina skönhetstips) men iallafall, vi tjejer är ofta ganska
hemlighetsfulla när det gäller våra egna skönhetsknep.. man vill ju vara den
som har snyggast solbränna och lenaste benen, det blir man ju inte om alla
andra lyckas lika bra? yes, såna är vi tjejer.. elaka haha (6) MEN skärpning nu
va! Jag tänkte dela med mig för jag vet den härliga känslan när man hittar något
som man tycker funkar och ger rätt resultat! Haha, får väll hoppas bara att ni
anser mig som "skönhet" nog till att ens ge ut tips.. ;D


image14

"I ain´t sayin' I´m a golddigga'
but I ain´t messin' with no broke niggas"

Kommentarer
Postat av: Iva

haha damn så över-seriös du har börjat bli.
men vacker

2008-03-05 @ 19:39:07
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0