lördagen

lördag, då var det dags för att ha halva tjocka släkten hemma.
Så städa, städa, städa & senare kom folket vid 2. Mycket trevligt
måste jag erkänna och massor med mat. Min kära bror misstänkte
till och med att jag var gravid med tanke på hur min mage såg ut efter
det att jag ätit upp. Men nej kära bror, så är inte fallet. Efter att alla gästerna
gått utom min syster kom jag på att jag faktiskt ville hitta på något. Jag hade
varit skeptiskt länge men ångrade mig ändå. Så snackade lite med Emilia &
drog hem till henne. Förutom jag och Emilia, befann sig även Iva, Nattis (grattis),
Ahsse, Amanda & Vivi där. Runt 10- halv 11 begav vi oss till dala för att fira Kais
18års-dag
som för övrigt är idag (GRATTIS igen!) Hade riktigtriktigt, skoj tack för
det alla närvarande! Kais fick en tröja av mig Iva & Emir, riktigt snyggt! Plus ingen
kan säga ett ord till om att Emir är biff med tanke på att jag fick ner honom med
bara en hand i lördags HAHAHA. Iva följde med mig hem senare och sov hos mig.


    
födelsedagsgrisen
(Kais)



 
den sötaste tjejen på festen (Aldin)

  
  den näst sötaste tjejen på festen (Ahmed)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0