mohaha!

Det är Iva som är inne på Alex blogg, känns nästan lite mäktigt.
Ska leka Björn och få hennes läsare att hata mig. (internt skämt)

Men efter Alex's lurning så fick hon säkerligen springa till bussen som skulle
ta henne till Åstorp är hon fick träffa Elin och banken. Tro det eller ej men hon
har fått ett bank kort som man kan handla med direkt (nej jag vet inte vad det
heter) När hon väl blev färdig så orkade hon inte vänta på buss så hon tog
tåget in till stan och träffade Vivi, min sköna bruna böna för att ta min spanska
bok och min laddare till telefonen. Därefter tog hon bussen till väla där jag
väntade på henne i en hel kall halvtimme. Toalettbesök, mat på Wok Kitchen
och sen kom Ida. Vi blev det coola gänget som gick rundor på väla.

Tittade på tänkbara presenter till födelsedagsgrisar och sen bestämde vi oss.
Men jag var tvungen att springa till min buss så jag vet inte vad de lyckades
göra under den tiden från att jag stack till att Mimmis mamma kom och hämtade
henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0