oh lord

Denna dagen har inneburit en hel del spänning
måste jag säga. Såhär i efterhand ser jag inte så
negativt på det. Är ledsen att jag inte kan berätta
allt här, det hade säkert barit njutbar läsning,
värsta såpoperan och jag är huvudrolls innehavaren
jag sabbar själva nöjet med min egen blogg
genom att så hårt hålla på människors integritet
och att inte såra någon. Med tanke på mitt framtida
yrke är ju sekretess min specialitet..

fathima, stå upp, antabus, dåligvän, rrid, 1 h, astereologi, sång      (nyckelord för dagen)

Däremot kan jag berätta att idag i skolan
fick vi kissa i en burk och sen göra tester
på vårt eget urin HAHA, myspys.

Kommentarer
Postat av: iva

du får berätta...

2008-03-19 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0