plötslig förändring

ibland kan saker bara vändas helt..
denna dagen var riktigt härlig tills nyss..
Mohammed påminde mig om att vi har prov
på måndag. Jag tittade i min kalender, mycket
riktigt. Vi har både prov & en inlämning måndagen
efter lovet. Det betyder att jag har ingen som helst chans
Att plugga till provet, eller påbörja min inlämningsuppgift med
tanke på att jag inte ens har börjat. FYFAN, jag är inte lycklig nu.
Vet inte ens vad jag ska ta mig till. AH!! Det blir till att skriva sms
till Ulla-Carin imorgon, defnitivt.. (kommer inte kunna sova ens)
men nu ska jag försöka tänka mig hur underbar morgondagen
kan komma till att bli istället. LA med tjejerna, fika med de andra
tjejerna, stan, shopping, va med min tiger, äta mat, mysa, sova
hos min älskling! TÄNK POSITIVT, jag har klarat mig ur det mesta
tidigare, och jag ska göra det igen! jag kan, jag kan, jag kan, jag.. 
                nu ska jag packa för imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0