röddag

med tanke på att det är en röd dag idag,image40
så var jag och mamma tvungna att åka ända
till Oj i Åstorp för att få lite glass, HAHA men
är man sugen så är man.. När vi kom hem
var morfar där och vi bestämde oss för att åka
till Källna för att titta på ett hus. Kom hem, drack        Emir i sin heta
te och tittade på "we can be three about it"                   outfit btw >
faktiskt riktigt rolig i början, men mot slutet blev
den riktigt dryg måste jag säga. Senare ringde
Emir mig och vi pratade en timme, jag fick vara
med om hans spännande resa genom Skåne
såhär på en sen måndagskväll.
           
             måste bara säga det, "just friends"
                                                             HAHAHAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0