sammanfattning av min dag

Sverige, detta underliga land.. när jag kom till skolan imorse var himlen klarblå och solen sken, härligt!!
Jag drömde om vilka solglasögon jag skulle köpa eftersom att sommaren närmade sig.
Konstigt nog så när jag slutade skolan för dagen var det inte riktigt samma väder, utan enorma snöflingor svävade ner från ovan, och inte bara några.. utan hur många som helst.. Men jaha, jaja.. det har ju snöat på valborg förr -.-

Men innan jag gick hem för dagen har det väll inte hänt så mycket intressant i skolan, en lektion som handlade endast om bajs, bajs & allt som har med bajs att göra.. eller ja faeces/avföring om jag ska vara ordentlig då.
För övrigt var jag hos skolans ssk för hälsokontroll. Intressant nog var jag kvar i samma kurva som jag var under de första månaderna av mitt liv och hon önskade att alla ungdomar var lika medveten om sin hälsa som jag (SKRYTAR´N)

Nu väntar bara en tjock, enorm, och hemsk hög med böcker.. vad står för schemat på resten av dagen då? STUDIER!! ;'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0