söndagen

Iva vaknade upp hos mig efter gårdagens festande. Vi åt frukost och gjorde vid
oss, även denna dagen var det dags för påskmiddag fast med andra halvan
av tjocka släkten. Jag fick massa kondomer istället för godis av min moster..
äter nämligen inte godis.. äter i och för sig inte kondomer heller :S Ajja, när
folket tillslut begivit sig hemmåt bestämde jag och Iva oss för att inte slösa
bort vår skönhet utan begav oss till Åstorp, gick hem till Stefano och pratade
gamla minnen, faktiskt mycket trevligt. När jag väl kom hem senare på kvällen
han jag inte mer än att lägga mig i soffan tills jag deckade.


image39

Denna dag var alltså tillägnad Stefano & Iva

Kommentarer
Postat av: iva

HAHAHAHA, bilden! :*

2008-03-24 @ 17:34:51
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0