svenska lektion

jag säger bara det, tacka Gud för retorik (talarkonst)
det är trots allt en av mina större egenskaper & hur
handikappad skulle jag inte vara utan konsten att tala?


För att spola tillbaka lite, igårkväll innan jag somnade i
princip halsade jag en x-ray. Var så otroligt sugen & det
kändes som det mest törstsläckande jag kunde hitta i
kylen. Trodde att det skulle vara idiotiskt och att jag aldrig
skulle kunna somna, men så blev inte fallet.. Jag somnade
som en stock och vaknade pigg och utvilad.

       Nu när jag ändå är inne på energi-drycker skulle jag
vilja uppmana folk att hålla sig borta från x-ray, hustler,
shark, redbull och allt vad det heter (dubbelmoral, but still).
Det enda de innehåller är i princip vatten och socker & det
är av sockret du får energi-kicken.. Så det kan du lika gärna
få från något annat rikt på socker.
     Anledningen till att dessa ska undvikas enligt mig är
på grund av att en kär vän till mig var tvungen att tillkalla
ambulans efter att hon druckit (kanske en överdriven mängd)
av energi drycker. Kroppen reagerade i princip som ett
epileptiskt anfall, helt sjukt! Så för er egen skull, inga mer
energidrycker, inte för min del heller. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0