tisdag den 25:e

min första riktiga lovdag som sagt, och gick ju upp halv 8!
träffade Rille vilket resulterade till att min egen dator just i
detta nuet är död, men var lugn.. det är ju trots allt påsklov,
den kommer att återuppstå. Vid elva halv tolv tiden i för-mid
dags kom Alex och hämtade mig, vi begav oss till stan och
han bjöd mig på fika på mezo, mycket mysigt! TACK <3
Senare drog han på "möte" hehe, och jag blev avsläppt på
knutpunkten, där träffade jag Iva & Martinilushka två socker-
söta sockertoppar haha! Vi krängde lite på mackedonkan &
flippade oss allmänt. "Jag har ju inte rakat mig" HAHA!! Plus
Iva hamnade i fight ju haha. Martina fick se min & Ivas topse-
cret hälsning haha. Vi träffade Vivi och vi fyra gick rundor och
glassade i soliga helsingborg. UNDERBART! Tack för en tre-
vlig dag tjejer. Vivi stack & träffade Goran haha, nej inte Göran..
Martinilushka stack och tränade och jag och Iva rundade hbg-
procivitas på 5 minuter och sedan väla för vår del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0