today, is just an ordinary day

idag har varit en klassisk dag

sammanfattning:
1. Isabelle har inte varit i skolan..
2. Alla Sussar har skrattat ihjäl sig överdrivet många gånger.
3. Vi har besökt mackedonkan.

lite mer detaljerat:
1.  Tyvärr var Isabelle inte i skolan idag.
Det händer allt oftare och det är mycket synd. Vi tjejer saknar ju
henne FFS! Hon är nämligen mer hemma nu förtiden än i skolan
känns det som, eller åtminstone 50/50. Hoppas det tar en vändning
fortare än kvickt, både för hennes egen skull och vår.

2. Efter datorkunskaps lektionen som var slut 14.10 stannade jag, Josse, Mimmi & Elin kvar i datorsalen för att nörda oss på youtube, det blev mest Björn Gustafsson om jag ska vara ärlig HAHA. Men inte bara då skrattade vi ihjäl oss, utan tidigare under hela dagen också, som vanligt utan att bry oss om vi anses som fjortisar. Men när jag tänker efter, varför ska vi anses som fjortisar för att vi har sjukt kul ihop? nej.. så kan det inte vara. Det är nog bara något jag fått för mig. Dessutom är det ju omöjligt för allmännheten att förstå de olika roller vi spelar hehe.

3. Efter det drog jag, Mimmi & Elin till väla. Jag hämtade Babys telefon och efter det blev det mackedonkan, herregud.. börjar få ångest nu alltså, nästan minst ett mackedonkan-besök om dagen WTF ;O.. nej den ovanan måste brytas. Plus blev lite pinsamt på väla eftersom att vi råkade stöta ihop med samma grupp som vissa av oss har lite negativ relation till och det blev typ en sån stämning som att vi följde efter dem vilket vi ABSOLUT INTE gjorde, de verkade bara vara på det ställe dit vi skulle hela tiden..image26







Lyckades hitta en frän bild på mig & Mimmi
från lite pardey hemma hos Elin. Kan ju då
passa på att berätta att igår färgade Mimmi
sitt hår brunt igen, hon är alltså inte blondin
längre! hon har dessutom en blond slinga
som får liksom lite silvereffekt i det mörka.
           En annan stor sak som hände var att
Mimmi bröt sin nagel (ironi), det hände dock.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-06 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0