today

kom nyss hem och ut ur duschen,
fresh & clean!

idag har varit en dag av tårar och
besvikelse men också en liten del stöttande..

Sedan träffade jag min kära Iva, gick till proCivitas
och hade möte med Chriss Hansson angående mitt
och Ivas blivande UF-företag.. det går frammåt iallafall!!
Sedan fikade vi på mezo & gick lite rundor i stan, sedan till
mackedonkan efter det träffade vi Monika som för övrigt är en
underbar person, önskar fler var som henne. Hon är smart och
har verkligen ett stort hjärta, hon tror gott om allt och alla tills mot-
satsen är bevisad. Helt härlig <3 vi var en runda på Smack och jag
har tydligen gått ner i vikt? haha.. men ja, Iva & Moniq helt underbara!

Kommentarer
Postat av: Iva

detsamma, och tack för idag.

2008-03-11 @ 20:25:23
URL: http://ivaanastasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0