weird

Idag kom morfar hem med ca 20 väskor, wihu vilken flicka hade inte blivit
överlycklig? Visst blev jag glad, MEN hade så jävla jävla jävla jävla mycket
hellre velat att de fortfarande skulle vara mormors... Hittade dessutom ett
läppcerat från maxfactor & ett läppstift från "AQUACEANE".. Hur konstigt är
det inte? mormor var den som troligtvis använde dessa sist och det fanns
fortfarande spår av hennes läppar på dem, alltså.....  så obeskrivligt gärna
jag bara skulle vilja ge henne en puss just nu. Ni vet i en bikupa.. så finns
det en drottning. Om man tänker sig att hela vår släkt är bikupan så var hon
drottningen, utan henne funkar liksom inte saker & ting.. ah allt är så fel, fel
fel fel fel fel. Dessutom var vi så lika, hon var en kämpe & ett energiknippe
hade nästan alltid samma åsikter & hade mer likt psyke än mig & mamma
Slutpratat om det för jag orkar inte mer, än en gång låter jag mig själv inte
tänka på det mer. Det är för mycket och hjärnan bedövar sig själv, okej jag
låter den. Det är helt för mycket. Men.. eller ja .. eller nej.. vet inte !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0