7 kg nu :D

YES :D jag har lyckats gå upp 7 kilo nu! Tyvärr är jag fortfarande på gränsen till underviktig, men
det är på rätt väg, det tar sig! Har aldrig vägt såhär mycket så det känns lite ovant, men det är härligt.

Ska jag ge upp något som jag verkligen vill kämpa och ge allt för? Det är förfasen
dubbelmoral. Antar att jag inte har något val, får ju inte vara egoistisk. Jag ska i alla
fall aldrig glömma min dröm, och inte sluta hoppas att dedn går i uppfyllelse. Tyvärr
kommer den aldrig kunna bli så idyllisk som den kunde innan.


     Förresten, så har kisen tappat navelsträngen idag!! Hon har öppnat ögonen minimalt
     vid ögonvrån, haha ser lite skelögd ut, men samtidigt otroligt ljuvlig. Tänk er hennes
     ynkliga läten som ska föreställa jam, och sedan när hon sträcker på sig. Och liknar
     ett litet fyllo när hon försöker stappla sig fram, helt ovärdeligt.


Kommentarer
Postat av: Killtankar

Lägg in bebisbilder! Och se till att fixa många kort och filmsnuttar, den här tiden kommer aldrig igen...

2008-05-08 @ 21:14:24
URL: http://killtankar.blogg.se
Postat av: Anonym

hur
lite väger du ? ;P

2008-05-11 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0