amen..

.. inget bloggande från min sida igår, det var ju klantigt. Men upp tidigt på morgonen och hem på natten.. visst var hemma en liten snutt däremellan men då fanns det ingen direkt tid. I korta drag såg min dag nämligen ut såhär:
     Gick upp, duschade, klädde på mig. Sprang till bussen i idrottskläder, reunion med min älskade klass OP1c:a på knutan (där jag liknade jag ett svullo), vi tog bussen och landade på Sundsgårdens busshållsplats, därifrån gick vi mot vattnet och hamnade på stranden/ grönområde precis ovanför. Där hade vi en massa aktiviteter eftersom att friluftsdag stod på schemat. Inte fy skam när man sprang rundor i små shorts och bikniöverdel. Lapade en hel del sol och det syntes på hudtonen senare, nämligen tredje dagen i rad som jag varit ute lääänge i solen utan något som helst skydd. Det var ändå en härlig dag, med sol och softa stunder med mina homeboys Mohammed, Visar, Danijel, Sara etc (haha). Iva tog bussen mot sundsgården och var tyvärr inte framme förrän när vi slutade haha. Men jag, Mohammed och Danijel körde moppen till busshållsplatsen. Senare tog vi bussen tillbaka till knutan jag och Iva skulle sedan köpa en present till Emir, vilket vi gjorde, begav oss till en erotik-affär i stan, hittade mycket intressant faktiskt men beslutade oss slutligen för en penisring (en snygg sådan), en lösvagina, och ett glidmedel som är speciellt framtaget för mannens njutning. Efter det så gick vi påväg mot proCivitas, träffade på Martinilushka och Jenny, sötnosar! och senare satte vi oss vid Maria kyrkan och åt cheesecake som Iva tagit med sig (L). (Blev uppmärksammad).  Där träffade vi Jocke och Magnus, haha hade faktiskt riktigt kul och fantasin flöög iväg när vi kom till kärnan, där vi dessutom skrämde livet ur en unge som sprang och sa till sin pappa haha. Så ja, hem och äta och göra vid oss och sedan bar det av till Emirs 18-årsfest, massa kändisar så det var trevligt! Tack för kvällen Emir ♥.

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en underbar dag :)

2008-05-10 @ 09:02:56
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0