åter igen..

Nu känner jag det ännu starkare än när jag sa det för en stund sedan till en person,
jag måste alltså avreagera mig här istället.. eftersom att personen i fråga sover nu.

Jag har lust att döda alla som på någotvis bär på testosteron. Sedan lägga massa
pengar på att utveckla teorin om att kvinnor ska kunna befrukta kvinnor. Ännu en bra
grej är att kvinnor ju endast har x-kromosomer, detta medför ju att om kvinnor lyckas
befrukta kvinnor finns det ingen chans till att det kommer födas några män till denna
världen. Fast som jag kom fram till sist jag hade dessa tankarna, inte fan hade jag &
många andra kvinnor kunnat leva utan män? Nej, det tvivlar jag på.. de kan ju trots allt
vara bra ibland.. eller?

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Ett samhälle med bara kvinnor... PMS överallt... hade det funkat?

2008-05-08 @ 22:39:11
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0