fredag 16 maj

Grattis på namnsdagen Rebecka och Ruben!     -


Har nyss tagit ur papiljotterna, tack för att jag fick slippa mer lidande haha, de får en i alla fall att gå upp i tid, dels för att man vill bli av med lidandet men också för att man vill se resultatet. Jag sitter här med enorma lockar men lite dåligt med volym vis hjässan, men det ska snart åtgärdas genom tuppering, locktång och en stark vilja.

Kommer hem lite snabbt efter skolan, sen packar jag och sticker. Ska nämligen partaja hos Elin, fan vad skoj det ska bli, ska nanna där också så vi ses inte förrän imorgon, om jag inte hör av mig i skolan, hej på er hoppas ni får en härligt fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Dottern tackar i förskott för gratulationerna :)

2008-05-16 @ 19:26:33
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0