fredag 30 maj

.. då bloggade jag inte över huvudtaget, var nämligen inte hemma utan stack direkt från skolan och hem till Elin, där gjorde Mimmi vid sig och jag och Elin packade strandbagarna. Med Lundgren vid vår sida och lite pizza i magen gick vi till byn för att de skulle fixa sina business och jag skulle ta ut pengar. Vidare till stationen där vi träffade prinsen :D. Tåget var väldigt omständigt och försenat. Vi begav oss till gröningen från knutpunkten och där dukade vi upp med filtar och mys. Snart badade jag och Elin, inte bara en gång utan två. Det var så kallt att det gjorde ont i hela kroppen ca 16 grader. Låt mig poängtera att de flesta hade långärmad tröja/ tunn jacka medan jag och Elin gick i bikini, nybadade. Otroligt många skratt, som vanligt tillsammans med denna skaran av människor. Emma var för övrigt också med oss en del av kvällen, <3. Vägen hem från gröningen var ganska intressant. Stress, stress och stress. Jag, Elin och Lundgren på bussen tillsammans med massa skumheter, senare när Lundgrens urinblåsa höll på att explodera så att han tvingade  busschaffuören att stanna så att han skulle kunna kissa. Dock var det så att all stress gjorde att det var omöjligt att lätta på trycket. När vi väl var framme i Åstorp hoppade vi av tre busshållsplatser fr tidigt för Marcus skull och sedan blev det kisseri på hög nivå haha. Vid midnatt anlände vi hem till Elin vilket betyder att jag egentligen borde ha urinvägsinfektion med tanke på att jag haft min blöta bikini i flera timmar. Hos Elin gick vi och lade oss och jag fick ägna kvällen till att lyssna på Elin och Marcus små lekar.. som tur var fick jag lite tröst av den sjukaste sjuklingen, stackarn! Krya på dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0