gårdagen

Ja.. igår blev det ju två konfirmationer som sagt, sedan åkte jag, mami & papi in till stan och åt glass vid sofiero, jag åt givetvis en twister! Efter det så åkte vi hem, jag bytade om och sen stack jag, Iva & Martinilushka till stan och tittade på bio, What happens in Vegas närmare bestämt. Den var faktiskt bra, om man tycker om romantiska komedier vill säga. Vilket var alldeles passande en kväll som igår. Efter bion avvek Martini och jag och Ivojebime fortsatte i riktning mot Mezo. Satt där en stund utomhus med filt och utomlandskänsla och mös. Vid midnatt kom mor och hämtade oss och släppte av oss vid respektive port. Även denna dag somnade jag med illamående, helt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0