go f yourself..

HAHA, alla mina planer för dagen verkar gå åt helvete (?)..
Okej, jag har dessutom aldrig sett såhär feta moln tror jag :S.
Jag funderar på att ringa och skälla ut tre personer riktigt grovt,
och få ut alla mina inre aggressioner så att jag kan njuta av denna
dagen även om vädret blir skit och mina planer inte blir av. Ahh.. så
tänke jag, en sak är i alla fall säker, jag ska handla fondation. Så kom
jag på att jag glömde be mamma föra över pengar från mitt ena konto
till det andra, YES. Det är sånt som får en att blunda & ta 10 djupa andetag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att man kan glädja någon! =)

2008-05-02 @ 12:24:04
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se
Postat av: Michis

Jo är aldrig lätt att möta sånt som gör en rädd och osäker.
Håller med dig om vädret, igår regnade det från morgon till kväll non stop. :/ Drar ner humöret helt.

2008-05-03 @ 08:28:47
URL: http://escapetoparadise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0