Godmorgon världen!

Vaknade egentligen vid 6, och några timmar innan dess också vill jag lova.
Men tvingade mig att somna om eftersom att gå upp klockan sex på en av
få lediga dagar är slöseri. Jag ligger fortfarande i sängen och den lilla lilla
bebisen ligger tätt intill mig för att få ta del av min kroppsvärme.
Mamman har uppenbarligen inte varit så intresserad av henne
i natt för det är mig bebisen värmt sig på istället. Nu imorse när
jag vaknade låg hon mellan mina ben, den lilla klumpen på nu
97 gram. Jag var lycklig att hon levde med tanke på att hon riskerat sitt liv genom att kräla
enda ner där. Jag kunde ju ha lagt mig på henne och grejer. Och hennes skelett är väll i
princip lika hållbart som okokt spaghetti. Stackars liten, nu försöker hon leta efter något
på min kropp som ska ge henne mat i magen. Det kommer att bli lite problematiskt :/ .

Kommentarer
Postat av: Nadina

Ja, visst är den söt? Hur kommer det sig att du är uppe så tidigt? Kram

2008-05-01 @ 08:38:40
URL: http://citronze.blogg.se
Postat av: jenny

hoppas du får en fin dag!

2008-05-01 @ 09:00:49
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0