Guten Abend

Nej, det blev faktiskt inte alls som planerat, var ju tänkt att jag skulle rida och så med Emilia, men hon fick åka in till akuten igårkväll och spendera natten/förmiddagen där så.. så blev inte fallet. Istället åkte jag med Becca till gröningen, snart joinade även Iva och My ♥. Jääätte härlig dag måste jag säga, tyvärr blåste det en del men det var varmt som attan ändå. Därför badade jag två gånger i det 16 grader kalla  vattnet (h) medan Wickmarck♥ är en riktig kycklig.. Efter gröningen åt vi grillat hemma, sedan övningskörde jag, gick mycketbra :) efter det bakade jag. Nu har jag ätit massa bullar så spricker nästan.. ska decka nu, skola imorgon nämligen :(

image159
Två såna här våfflor åt jag, riktigt goda haha (fettå) 35 kronor styck kostade dem, cheap money.


image160 
Becca                           Iva                                                                                      My


image161
Haha tyckte bara denna var så jävla söt.. var tvungen att fota henne, sen får den vara lösaktig om den vill. Hon låg alltså så och sov, stackars kise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0