idiotförklarad

Haha, hur fan kunde jag vara så jävla pantad då? Jag hoppas innerligt att jag inte gör det igen, jag ska fan inte öppna mitt hjärta för NÅGON, jag ska inte låta mig vara sårbar. Har blivit sårad för många gånger nu, orkar inte mer. Alltså, jag mår till och med illa, vill bara gå och be till porslinsgudarna egentligen. AH, hat åt mig själv haha.
Det är egentligen skrattretande, hur jävla lättlurad jag är alltså. Lär uppenbarligen inte av mina misstag heller.

Congratiolations honey, that was quite an effort, not.. (U)


(att inte öppna mitt hjärta för någon är kanske lite att ta i, men innan det sker ska jag vara jävligt säker, vilket jag i och för sig trodde att jag var nu haha.. fan.. får väll vänta tills en eventuell man friar, då kanske han är seriös, då kanske jag kan öppna mitt hjärta igen haha ska fan leva celibat, go to hell y'all!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jah gud, fast ja har ett nikotinplåster på ena armen ja hoppas de inte bölir värsta fläcken då.. men är redan rätt brun så så ofantlig skilnad blire nog inte:)ha de gött i sola

2008-05-07 @ 09:34:51
URL: http://sarawiik.blogg.se
Postat av: Nadia

Oj det låter inte bra de inte :/

2008-05-07 @ 09:57:19
URL: http://awil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0