ljuva fredag!

Imorse, var jag riktigt trött så jag låg och drog mig i sängen betydligt längre än vad jag borde ha gjort. När bussen snart skulle gå och jag inte ens lämnat hemmet övervägde jag huruvida jag skulle hinna gå på toaletten eftersom att jag nästan höll på att kissa på mig. Ungefär samtidigt som att jag tog ett beslut om att jag inte skulle hinna med ett toalett besök observerar jag att min lilla kära vovve slickar sig onödigt mycket på tassen, när jag lyfter upp honom inser jag att detta är på grund av att han först kräkt på min matta och sedan gått i det. MUMS, jag inser ju då fort att jag måste torka bort detta och hela baletten och i trots bestämmer jag mig för att även gå på toaletten och uträtta mitt behov. Slänger sedan på mig ytterkläderna och springer till hållplatsen på ca 60 sekunder och hinner med min buss, skönt var väll det.

Första lektionen var idrott, det blev på nautilus där vi simmade.
Resten av skoldagen har bestått av krishantering, första hjälpen och HLR.

När jag vaknade på bussen på hemvägen efter att ha slumrat till, fick jag känslan av att
jag befann mig i ett omklädningsrum för herrar, vax/gele-doft, på tok för mycket parfym &
dessutom en påträngande sur svettdoft, härligt uppvaknande.. nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0