lördag 17 maj

Grattis på namnsdagen Rebecka och Ruben   -0


Men hej underbara helg, snälla gå inte!
Så härlig härlig härlig dag igår, och idag för den delen. Liten get together hemma hos Elin, pardey, men givetvis, blev det vildaste för min del Loka med smultron och citronsmak. (Riktigt äckligt när det är rumstempererat och när majoriteten av kolsyran har gått ut.) Jag är förresten ingen big fan av kolsyrat vatten, tycker inte ens om det. Men just "Loka smultron & citron" rekomenderar jag. Vi spelade ölspelet och "jag har aldrig" haha jag hade riktigt roligt, spenderade ju kvällen med massa härliga människor; Elin, Mimmi, Issa, Dennis, Lundgren, Andy, Makki, Thoresson och Robin. Vi såg dessutom när Sverige förlorade mot Kanada.. och Finland mot Ryssland, lovely, not. Åtta av de personerna stannade över natten, jag har dock fortfarande inte gått och lagt mig, haha så lite småtrött är jag faktiskt om jag ska vara ärlig. Haha idag har jag haft skitskoj också, om ni bara visste hur mycket man kan ha solarium glasögon till!! Förresten krängt pizza till frukost kl 1 idag hehe med Elin, Lundgren och Svensson.
 
    Ha det fett © Dennis Wickmarck.

   

image164
Andy Elin & Lundgren

image165
idiot-Andy & Dennis
(förresten internt flipp med Andy om "idiot")

image166
Dennis & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0