lördag 24 maj

Grattis på namnsdagen Ivan och Vanja! (känner faktiskt båda)   -


Idag är det jobb-dag för somliga, stackars :( slipper vara orolig för mig i alla fall,
så se det positivt haha.. finns dock en hel del skoj man hade kunnat göra en fin
dag som denna. Jag personligen ska med mamma, pappa och farmor bege
mig till Danmark, inte helt säker på vad som händer där, lite shopping om jag
har tur. Passa på att lära mig lite danska också kanske. Förresten så är min
lilla älsklingsvovve sjuklig idag, beror nog på att han krängt en hel del kattmat..
får hoppas han blir bättre för annars blir det inte dk för mig i alla fall, så stannar
matte hemma och pysslar om sin bebis nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0