lördag 3 maj

Grattis på namnsdagen John & Jane!  -100


Nu har jag nyss kommit hem från jobb, mycket händelserik och kul dag måste jag säga.
Förresten, det är underbart väder, och då är mitt humör i stort sett alltid på topp!
     Idag har jag varit med sjuksköterskan och sett hur hon arbetar. Väldigt trevligt!
Massa intressanta händelser, ambulansen har varit inblandad och liknande. Tänker
inte gå in djupare på det just nu för nu ska jag in i duschen, har nästan blivit nerspydd
av en vårdtagare så känner mig inte så fresh precis. Förresten så var jag och
hälsade på där jag jobbar i vanliga fall, givetvis kan ju inte hålla mig därifrån ♥.

Min kära sjöman* sa till mig att jag skulle spendera natten hos honom,
att alla andra killar jag har är inget att ha eftersom att de bara super och
lever jävel, oavsett vilket så måste jag vara för fin för dom. Haha, helt söt
och har uppenbarligen bra verklighetsuppfattning (?) trots sin demens.


* min kära sjöman= en av vårdtagarna på det demensboendet där
jag jobbar (för er som inte följer min blogg). Han har tidigare varit
sjöman och lever i den världen fortfarande. Han är världens goaste
och har troligtvis varit en riktigt cassanova med en fru i varje hamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0