lördag 31 maj

Orkar inte säga vilka namn det är, men Grattis på namnsdagen ni som hade namnsdag igår och har namnsdag idag.

Vaknade upp hos Elin med hjälp av Lundgren eftersom han skulle upp och jobba. Senare gjorde jag vid mig lite smått och blev hämtad av mamma innan halv 10, för att snart hämtaa upp Iva och sedan bege oss till Malmö för att shoppa loss. Efter många om och men så fick jag köpt en klänning :D, denna ska bäras på skolavslutningen och på Dennis student. Det var alltså syftet med köpet. 27 grader har det varit ungefär utomhus och ca det dubbla i alla butiker vi besökt skulle jag gissa. För att svalka oss så släppte mamma mig och Iva i stan där vi först kollade lite skor och sedan gick till gröningen, där badade vi ett flertal gånger. En av gångerna blev dock lite annorlunda.. När jag och Iva skulle doppa oss råkade min telefon trilla ut ur hennes shorts men landade på det trappsteget som var precis ovanför vattenytan, hade sån himla tur och vi som höll andan, pustade ut. Tyvärr så råkar Ivas telefon trilla ur fickan sekunden efter, den studsar dock vidare och ner i vattnet och då brast vi ut i skratt. Troligtvis eftersom att vi nyss pustat ut.. med man ska inte ropa hej före man kommit över bron. Sedan gick skratten över i panik, och jag (catwoman) dök efter mobilen och trotsade mina fobier (att vara i kontakt med sjögräs) för att få tag i mobilen. Alla runtomkring glodde på oss precis som vi kom från någon annan planet. Vi skrattade vidare tills vi infann oss på våra platser igen. Efter ett dopp till lite senare sprang vi i bikini och dyngsura i princip hela vägen till knutpunkten (Iva var barfota) vi kom på bussen precis i tid, nästan torra dock men fortfarande i bikini. Vi kom hem till mig och grillade och spenderade så mycket tid som möjligt utomhus. Har dessutom ätit jordgubbar, mums. Nu ligger vi i sängen på mitt rum och lyssnar på "why do we always fight". Godnatt, om vi inte hörs innan jag somnar. Iva hälsar btw.

Kommentarer
Postat av: Andre silvegren

hejsan alexandra adda min msn xD för hittar dig inte någotannastans [email protected] :D

2008-06-02 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0