love´s devine

Det blev en kämpig morgon måste jag säga, med tanke på att jag ju endast sov 2 timmar
i natt, tacka Gud för kaffe ♥, Men framåt middag så piggnade jag till. Fick sluta vid ett-tiden
eftersom att det var min sista dag och för det fina vädrets skull. När jag skulle gå fick jag en
hel del kramar och beröm och jag lovade att de inte skulle bli av med mig så lätt utan att jag
skulle komma dit och hälsa på, om inte för att jobba. Efter jobb gick jag som lovat ut i solen,
Fidde kom och joinade mig och han lyckades skaffa sig finaste solbrännan. Så nu har jag
nästan precis kommit in efter massa härligt solsken.

Please forgive me now that I´ve seen that I´ve been blind
Love is what I need to help me know my name.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0