måndag 19 maj

Grattis på namnsdagen Maj, Majken   -0


Det var så jävla kallt på bussen, och sedan utomhus att jag sprang för att komma hem fortare och in i värmen. Dock finns det ett hinder på vägen som jag alltid brukar hoppa över. Förutom att jag inte hade med i mina beräkningar att min 10 kilos väska, för små skor och mycket tighta jeans skulle försvåra utmaningen något.. det slutade med att jag snubblade, landade på foten men skrapade upp hela benet vilket resulterade i att jag har blåmärke och fetaste bulan där nu. Mycket fint, mycket fint. Fast det är ju ändå inte tillräckligt varmt för att visa benen nu längre så det fördärvar ju inte så mycket precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0