måndag 26 maj

Grattis på namnsdagen Vilhelmina och Vilma!   -


Skolan idag, gick två timmar tidigare dock, fettfett. Efter det kände jag mig som enda människan i hela världen. Ett grått moln liksom bara förföljde mig och riktigt skuggade allt i mitt liv. Inte nog med det så regnade det också. Skickade då sms till Iva, kunde träffa henne i källaren på Mezo och känna att jag i alla fall var en individ. Catte var förresten också där, senare stack hon och en stund senare även jag och Iva. Vi kollade lite skor på scorett, och senare träffade Andjelko som skjutsade oss till väla. På väla blev jag grymt försviken, (besviken).. det var nämligen så att klänningen jag längtat efter att få köpa så länge fanns inte i min storlek, den var slut :| mina visioner om kommande vecka liksom sprack eftersom att jag i bilderna hade den klänningen. Jag blev så överdrivet pesimistisk till allt, och tack älskade Iva för att du stod ut med mig, och bara nästan slog mig, och dessutom gjorde ditt bästa för att hitta något annat till mig. Tyvärr utan resultat för när jag väl kommit i den anti-fasen kan jag inte tycka att jag är fin i något. Senare sa mamma att vi tre skulle åka till Malmö i helgen och shoppa loss istället, då log jag :) och sen fick jag ett sms som verkligen lös upp hela mig och mitt gråa moln som följde efter mig blev istället blått, såhär löd det: "Vill vara hos dig nu <3", tänk att så lite kan göra så mycket, tack för det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0