onsdag 28 maj

Grattis på namnsdagen Ingeborg och Borghild   -


Idag efter skolan åkte jag till väla som planerat och träffade Musti. Tyvärr hittade jag inget åt mig, ansträngde väll inte mig precis heller. Målet för dagen var nämligen att hitta en kostym till Musti, vilket vi gjorde. Riktigt stilig blev han! Den var som gjort för honom faktiskt, så är riktigt nöjd med hans insats och min support. Den kostade dock sin slant, men  var värd vart enda öre.

Förresten, är det smart att krossa sitt eget hjärta för att slippa få det krossat av någon annan?
Nej, inte ett dugg.. men antar att det är en form av försvars-mekanism.

Nu ska jag plugga it-kunskap, prov imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0