onsdag 7 maj

Grattis på namnsdagen Carina & Carita    -100


Jobbar kväll idag (15.00- 21.30) trots det vaknade jag klockan 05.00 och gick upp 06.30.
Idag ska jag till Åstorp och träffa mitt Sunshine (Emilia Wahlström).

Det känns kanske lite lämpligt att nämna att precis när jag behövde min mobil igår blev
mitt SIM inaktivt. Kan alltså varken ringa eller skicka sms, är osäker på om jag kan ta
emot samtal eller mess dessutom, härligt värre.. nej. Men antar att det är på grund av
att jag ska byta från abonnemang till kontantkort, dock överdrivet klantigt att man inte får
kontantkortet innan abonnemanget slutar fungera (y), smart tele2. Klapp på axeln*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0