personligt rekord

Kom nyss hem efter att ha slått eget personbästa.
Kände mig lätt som en fjäder när jag sprang, jag svävar :D. Var ju tvungen att springa idag med tanke på att det blev inte bakadpotatis utan flottig wok istället hehe, fast det var gott bortsett från det. Förresten så klippte jag mig aldrig, kom till Åstorp 15.20 och fick vänta till halv 6 haha soft. Men när jag väl satt där i stolen och det svarta skynket fast runt halsen så visade det sig att min frisör inte tyckte att mitt hår behövde klippas, att det inte var ett dugg slitet (trots att det var längesen jag klippte mig). Haha, man vårdar ju sitt hår väl (h). Men i alla fall, eftersom att jag odlar var det bara onödigt att klippa för sakens skull så hon gjorde inbakad fläta på mig och lite sånt istället. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite papiljotter i håret, har nämligen köpt nya och ännu större idag. Se lite mer ingående information här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0